Nahlášení stavu vodoměru

VodoměrNahlášení stavu vodoměru může učinit každý majitel nemovitosti a to z následujících důvodů:

  • Zahrádkářské svazy, kolonie apod, kteří v průběhu měsíce října a listopadu uzavírají do jara příštího  roku přívod vody(ochrana proti zamrznutí rozvodů vody),
  • změna ceny vody,
  • nepřítomnost majitele objektu při řádném odečtu,
  • při změně vlastníka ( jen písemným protokolem, který vždy vydá Zákaznické centrum.

Nahlášení stavu vodoměru odběratelem je však možné pouze ve třech po sobě následujících odečtových obdobích. Předcházíme tak prevencí případným poruchám a nesrovnalostem ve fakturaci. Pokud nebude v následujícím termínu odečtu přístup k vodoměru umožněn, budete písemně vyzváni k umožnění přístupu k vodoměru, za účelem řádného odečtu naším pracovníkem. V případě neumožnění provedení řádného odečtu, Vám bude přerušena dodávka pitné vody. Upozorňujeme, že opětovné otevření přívodu vody je zpoplatněno dle ceníku VaK.

 

Poznámka:

Odběratel je povinen umožnit provozovateli přístup k vodoměru (zák. 274 § 17 odst.2).
Provozovatel je oprávněn přerušit, nebo omezit dodávku vody a odvádění odpadních vod (zák. 274 § 9 odst.6)
.

          

Telefonicky:

Kontaktujte linku pro Kroměřížsko 573 517 116,  pro Holešovsko 573 502 827.

Telefonicky a písemně: 
Přímo odečtáři ( kontakt na lístku ve Vaší poštovní schránce )

Osobně:
Zákaznické centrum

Písemně:
VaK Kroměříž, a.s., Kojetínská 3666/64, Kroměříž 76701
VaK Kroměříž, a.s., Za Cukrovarem 278, Holešov 76901

Elektronicky:
lenka.zborilova@vak-km.cz  Kroměříž
jana.luzikova@vak-km.cz  Holešov