Vodovody a kanalizace Kroměříž, a.s.

- Nacházíte se zde:
- Zákazníci
- Potřebuji zařídít
- Nahlášení stavu vodoměru
Důležité kontakty
Zákaznické středisko Kroměříž
telefon: 573 517 500, 501, 456
Zákaznické středisko Holešov
telefon: 573 502 834
Centrální dispečink
telefon : 573 331 271, mobil: 607 993 244
Ústředna sídla společnosti
telefon: 573 517 111
ID datové schránky
uk9gx2j
Anketa
Nahlášení stavu vodoměru
Nahlášení stavu vodoměru může učinit každý majitel nemovitosti a to z následujících důvodů:
- Zahrádkářské svazy, kolonie apod, kteří v průběhu měsíce října a listopadu uzavírají do jara příštího roku přívod vody(ochrana proti zamrznutí rozvodů vody),
- změna ceny vody,
- nepřítomnost majitele objektu při řádném odečtu,
- při změně vlastníka ( jen písemným protokolem, který vždy vydá Zákaznické centrum.
Nahlášení stavu vodoměru odběratelem je však možné pouze ve třech po sobě následujících odečtových obdobích. Předcházíme tak prevencí případným poruchám a nesrovnalostem ve fakturaci. Pokud nebude v následujícím termínu odečtu přístup k vodoměru umožněn, budete písemně vyzváni k umožnění přístupu k vodoměru, za účelem řádného odečtu naším pracovníkem. V případě neumožnění provedení řádného odečtu, Vám bude přerušena dodávka pitné vody. Upozorňujeme, že opětovné otevření přívodu vody je zpoplatněno dle ceníku VaK.
Poznámka:
Odběratel je povinen umožnit provozovateli přístup k vodoměru (zák. 274 § 17 odst.2).
Provozovatel je oprávněn přerušit, nebo omezit dodávku vody a odvádění odpadních vod (zák. 274 § 9 odst.6).
Telefonicky:
Kontaktujte linku pro Kroměřížsko 573 517 116, pro Holešovsko 573 502 827.
Telefonicky a písemně:
Přímo odečtáři ( kontakt na lístku ve Vaší poštovní schránce )
Osobně:
Zákaznické centrum
Písemně:
VaK Kroměříž, a.s., Kojetínská 3666/64, Kroměříž 76701
VaK Kroměříž, a.s., Za Cukrovarem 278, Holešov 76901
Elektronicky:
lenka.zborilova@vak-km.cz Kroměříž
jana.luzikova@vak-km.cz Holešov